Ζύμη για κρέπες διαίτης (γλυκιές και αλμυρές)

2016-02-04 13:22:31
εικόνα 37
  • Σερβίρεις : 8
  • Χρόνος Προετοιμασίας : 5m
  • Χρόνος Μαγειρέματος : 25m
  • Έτοιμη σε : 30m
Απολαύστε κρέπες στη δίαιτα με αυτή τη συνταγή για ζύμη για κρέπες διαίτης. Αλεύρι ολικής άλεσης για χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και με μόνο ένα κρόκο αυγού για λίγα λιπαρά. Απολαύστε την κρέπα γλυκιά με φρέσκα φρούτα ή αλμυρή με μυρωδικά και τη γέμιση της αρεσκείας σας! Κάθε κρέπα έχει 45 θερμίδες και μόνο 7 γρ. υδατάνθρακες! Ποιός είπε ότι η δίαιτα δεν μπορεί να έχει νοστιμιά?

Υλικά

  • 120 γρ. αλεύρι
  • 310 μλ. αποβουτυρωμένο γάλα
  • 3 ασπράδια αυγού
  • 1 κρόκο αυγού

Διαδικασία

Βήμα 1

Χτυπάμε τα ασπράδια να αφρίσουν

Βήμα 2

Ανακατεύουμε τα υπόλοιπα υλικά σε ένα μπώλ και προσθέτουμε τα χτυπημένα ασπράδια

Βήμα 3

Ζεσταίνουμε ένα αντικολλητικό τηγάνι σε μέτρια έως δυνατή φωτιά

Βήμα 4

Μόλις ζεσταθεί καλά ρίχνουμε 60 μλ. από τη ζύμη στο τηγάνι και γυρνάμε κυκλικά το τηγάνι ώστε να απλωθεί παντού η ζύμη και να σχηματιστεί η κρέπα

Βήμα 5

Ψήνουμε για μισό λεπτό μέχρι να πάρει το κάτω μέρος της κρέπας χρυσοκίτρινο χρώμα

Βήμα 6

Τη γυρνάμε και την αφήνουμε 15-20 δευτερόλεπτα να ροδίσει και από την άλλη πλευρά

Βήμα 7

Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία

Βήμα 8

Η ζύμη για κρέπες διαίτης είναι έτοιμες να τις απολαύσετε

  Συμβουλές Για γλυκές κρέπες μπορούμε να προσθέσουμε 4 μερίδες στέβια Για αλμυρές κρέπες μπορούμε να προσθέσουμε σκόρδο, φρέσκο κρεμμυδάκι και μυρωδικά Μπορούμε να φυλάξουμε τη ζύμη στο ψυγείο για 2 ημέρες Η συνταγή είναι κατάλληλη και για διαβητικούς